sobota, 31 marca 2012

Walczymy o kolejne sezony serialu ,,Sąsiedzi" i powtórną emisję w odpowiednim czasie antenowym! #2

Pamiętacie o Naszej akcji z wysyłaniem maili do prezesów TVP? :)

 Po prezesach Telewizji Polskiej, czas na jej pracowników! Na stronie http://www.tvp.pl/o-tvp/kontakt w odbiorcy pytania wybieramy TVP1 lub TVP2, natomiast w treści wiadomości wpisujemy:
,,Szanowni Pracownicy TVP2,
jestem ogromnym Fanem serialu ,,Sąsiedzi", w którym grali moi ulubieni aktorzy: Małgorzata Lewińska, Ewa Szykulska, Michał Milowicz oraz Marek Siudym. Za każdym razem, gdy oglądałem jeden z odcinków tego serialu, chowały się smutki, pojawiało się za to dużo śmiechu! Dlatego też zwracam się do Państwa z ogromną prośbą, i pytaniem czy moglibyście powtórnie wyemitować wszystkie odcinki tego serialu, na przykład od poniedziałku do piątku o godzinie 18.50 (zamiast ,,Licencji na wychowanie"). Natomiast gdyby powstał kolejny sezon ,,Sąsiadów", byłbym w siódmym niebie! :) Jestem pewien, że jest o wiele więcej ludzi, którzy uwielbiają ten serial. Na koniec chciałbym zwrócić uwagę na stronę serialu ,,Sąsiedzi" - http://www.tvp.pl/seriale/komediowe/sasiedzi Nie uważacie Państwo, że delikatnie mówiąc... jest ona ,,pusta"? Pragnę, abyście wstawili na nią wszystkie dotąd wyprodukowane odcinki, newsy na temat aktorów, i wszystko, co sprawi, że będzie ona atrakcyjniejsza.

Przesyłam wyrazy szacunku, i proszę o jak najszybszą odpowiedź na mój list,

-podpis."

Pamiętajcie o udostępnianiu tego posta na portalach społecznościowych, oraz klikania "Lubię to!". Tylko działając razem, zdobędziemy upragniony cel! :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz